Ekskursija uz atjaunoto VEF Kultūras pili

 Reģistrācija slēgta
 
22
Kategorija
Uzņēmumu vizītes
Datums
2018-04-12 17:00 - 18:00
Vieta
VEF Kultūras pils - Ropažu iela 2, Vidzemes priekšpilsēta, Rīga
LV-1039, Latvija
Tel.
67089037
E-pasts
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

RTU Absolventu asociācija organizē ekskursiju uz VEF Kultūras pili pēc tās atjaunošanas. Pasākuma laikā tā apmeklētājiem būs iespēja viesoties VEF Kultūras pils visās telpās (lielajā zālē, kamerzālē, aktieru un mēģinājumu telpās). 

Ekskursiju vadīs VEF Kultūras pils pārstāvis, kā arī pasākumā piedalīsies atjaunošanas darbu ģenerāluzņēmējs SIA "Velve", kura pārstāvis mūs iepazīstinās ar veiktajiem atjaunošanas darbiem un to norisi.

VEF Kultūras pils ir viena no plašākajām koncertu un pasākumu vietām Rīgas klusajā centrā. Ēka celta 1960. gadā kā kultūras centrs, un joprojām sekmīgi pilda šīs funkcijas, saglabājot vēsturiskās vērtības, bet vienlaikus meklējot arvien jaunas, radošas un mūsdienīgas formas kultūras un mākslas izpausmēm. Jāpiemin arī tas, ka VEF Kultūras pils vēsturiskā nozīme cieši saistāma ar Latvijas fenomenu – "Valsts Elektrotehnisko Fabriku" jeb VEF, kas savos plaukuma gados bija viens no ievērojamākajiem ražošanas un inovāciju uzņēmumiem. No šī uzņēmuma arī vēsturiski mantots VEF Kultūras pils nosaukumā ietvertais saīsinājums – VEF.

RTU AA biedriem un RTU darbiniekiem ekskursija ir bez maksas. Citiem interesentiem noteikta dalības maksa 5 EUR ziedojuma apmērā, lai nodrošinātu RTU AA mērķu sasniegšanu.

Neatliec reģistrāciju uz pēdējo mirkli, jo maksimālais dalībnieku skaits ir 25.

Tiekamies 12. aprīlī VEF Kultūras pilī!

 
 

Visi datumi

  • 2018-04-12 17:00 - 18:00

Dalībnieku saraksts

Anonymous (1)
Anonymous (2)
Anonymous (1)
Anonymous (2)
Anonymous (2)
Anonymous (1)
Anonymous (1)
Anonymous (2)
Anonymous (1)
Anonymous (1)
Anonymous (1)
Anonymous (1)
Anonymous (2)
Anonymous (1)
Anonymous (1)
Anonymous (1)
Anonymous (1)

Uztur iCagenda